Familia agurgarriak:
2014-2015.ko
ikasturtean Astrabudua DBHI-k DBH-ko
1. eta 2. Mailako irakasleriak Testu
liburu Solidario kudeaketaren Programa barruan eta Curriculum Materialean jarraituko duela jakingainean ipini nahi zaituztegu.
FINANZIAKETA
Programa honetan, parte hartu nahi izango duten ikasleek
Institutuan hartu ahal izango dituzte liburuak, Irailaren hasieran, kontu honetan egingo duten
ordainketa-egiaztagiriaz:
Laboral Kutxa:
IBAN ES15 3035 0159
13 1590900008
·
Lehengo Mailako ikasleria: 40 €
·
Bigarren Mailako ikasleria: 44 €
Jasotako
liburuen erabilpen egokiaz sinatu ere egin behar dute mailegu-kontzeptuan.
UKO EGITEAK ETA BATERAEZINTASUNAK
Ikasleren batek ez
badu parte hartu nahi Programan, haren legezko ordezkariak ikastetxeari
jakinarazi beharko dio eta dagokion ukapen eredua beteko du.
Ikasturte batean
Programan parte hartzeak ez du derrigortzen urtebete baino gehiago egotea: hau
da, ikasturtean ikasturteko erabakiko da Programari uko egin ala ez. Beraz, II.
Eranskin hura urtero bete behar da.
Programan parte
hartzeari uko egin dion ikasleak aukera galtzen du: ikasmaterialak erosteko
Hezkuntza, Hizkuntza Politika eta Kultur Sailaren ikasketa-laguntzetarako (beka)
deialdian parte hartzeko, baina badu
eskatzerik bestelako bekak (jantokia … )
Agur bero bat.
ZUZENDARITZA TALDEA.
Estimadas familias:
Queremos
informaros que el
curso 2014-2015 el IES Astrabudua DBHI continuará integrado en el
Programa de Gestión Solidaria de Libros de Texto y Material Curricular para el alumnado de 1º y 2º curso de la ESO.
FINANCIACIÓN
Los alumnos que deseen participar en este
Programa podrán retirar los libros en el Instituto, los primeros días del mes
de septiembre, con el comprobante de pago que deben realizar en este número de
cuenta:
Caja Laboral Popular:
IBAN ES15 3035 0159
13 1590900008
·
Alumnado
de Primer Curso: 40 €
·
Alumnado
de Segundo Curso: 44 €
También deben firmar un compromiso de
utilización adecuada de los libros recibidos en concepto de préstamo.
RENUNCIAS E
INCOMPATIBILIDADES.
El representante
legal del alumno o alumna que no desee participar en un determinado curso
académico en el Programa, lo comunicará al centro docente y rellenará el modelo
de renuncia correspondiente.
La adhesión al
Programa no obliga a su participación durante más de un año .Cada año se optará
por participar en el Programa o renunciar a él, por lo que el impreso de
renuncia hay que rellenarlo cada año.
El alumnado que hubiera
renunciado expresamente a la participación en el Programa no podrá optar a la
convocatoria de ayudas para material escolar(beca) que realice el Departamento
de Educación , Política Linüística y Cultura del Gobierno Vasco. Sí podrán
optar a las otras becas(comedor escolar,…)
Un saludo
LA DIRECCIÓN.
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina
Eskerrik asko hobetzen laguntzeagatik.